14
Feb
10

Boys Over Flowers?

Cerita ni memang gempak. Aku tau tu. Tapi, tak pernah lak terlintas untuk aku tengok cerita ni. Best ke? Budak-budak perempuan suka la tengok cerita ni. Hahaha. Bukan ape, sebab hero-heronya semua kacak-kacak, jambu-jambu.

Maybe tak terbukak lagi kot pintu hati aku untuk usha cerita ni. Hahaha. Tapi, ape la yang best sangat? Dah la tak faham. Nasib baik ada substitle kan? Kalau tak, meraban la fanatik cerita ni. Hahaha. Tapi, lain orang lain minat kan? Takkan la kita nak mempersoalkan minat seseorang tu kan? Hahaha. Bila aku tengok gambar kat atas ni, sumpah jealous tengok gaye mamat-mamat tu. Style gile. Hahaha.

Boleh tak korang share sikit pasal cerita ni? Baru la timbul minat aku nanti. Hahaha.


0 Responses to “Boys Over Flowers?”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1 other subscriber

Categories

Flickr Photos

Top Clicks

  • None